Новини
Фонд громади Житомира оголошує конкурс на посаду менеджера з комунікацій.
Посадові обов’язки:
- Розробка стратегії для висвітлення в ЗМІ проектів та програм організації,
- Розробка та оновлення баз даних з інформацією про засоби масової інформації, міжнародні організації, донорів, громадські об’єднання тощо,
- Розробка контенту для веб-сайту, наповнення веб-сайту,
- Розміщення і просування матеріалів в соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google),
- Організація громадських заходів (meetups, webinars, hackathon, prize gala тощо),
- Копірайтинг та професійне редагування матеріалів,
- Комунікації із партнерами проекту щодо спільного планування продуктів або заходів,
- Підготовка фотографій і відеозаписів подій,
- Підготовка звітів і матеріалів для публікацій,
- Координація процесу вироблення креативних продуктів,
- Моніторинг медіа висвітлень діяльності організації,
- Інформаційна підтримка проектів та заходів організації.
Вимоги:
- Вища освіта (бажано досвід роботи в PR-сфері),
- Вільне володіння українською мовою,
- Володіння англійською мовою,
- Досвід роботи з соціальними мережами (робота з рекламою у соціальних мережах),
- Орієнтованість на результат,
- Методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів, комунікацій і зв’язку, обчислювальної техніки,
- Вміння працювати з документами та оргтехнікою,
- Старанність, відповідальність, комунікабельність, активність.
Резюме (CV) просимо надсилати на електронну пошту Фонду громади Житомира fondgromady.zt@gmail.com з обов’язковим зазначенням в темі листа: «Менеджер з комунікації».
Наші контакти: Фонд громади Житомира,
тел. роб.: +38 (0412) 46-10-86,
тел.моб.: +38 (097) 294-37-53,